De Buurtbus rijdt

De Buurtbus rijdt om 3 minuten over het uur vanaf de markt in Rimburg (bij d'r Eck) vanaf 7.03uur, de laatste om 19:03uur. Er zijn in Rimburg drie op- en uitstappunten: op de markt, de Broekhuizenstraat en de Rimburgerweg. Pas vanaf 10 december 2017 starten we met de officiële bus, tot die tijd is het vervoer gratis! We hopen dat veel mensen gebruik maken van de Buurtbus, zodat de verbinding in de toekomst kan blijven bestaan.

Route:vanuit Rimburg, via Groenstraat, Europaweg, Pastoor Scheepersstraat, Kerkstraat, Maastrichterweg, Europaweg, Eygelshoven, Hopel en Mondo Verde en via dezelfde route retour. De bus zal daarna verder doorrijden naar station Übach Palenberg.In Waubach (pastoor Scheepersstraat) is een aansluiting met de bus naar Heerlen en in Eygelshoven (markt) met de bus naar Kerkrade Centrum.

Er zijn nooit genoeg vrijwilliger-chauffeurs, dus als u interesse heeft, neem contact op met de Belangenvereniging. Wij ontvangen u met open armen.